Sometimes life is like an arrow.

Fixade en header nyligen för att det är lite trevligare än att inte ha någon alls. Gjorde den i ett redigeringsprogram online eftersom jag inte har ps på min laptop. Blev rätt nöjd ändå (kan vi låtsas som). Den blev enkel, stilren och kanske lite för klyschig med ett citat men det får gå för denna gång.
 
Tycker dock att citatet stämmer in rätt bra.
De senaste dagarna har jag inte mått så bra. Har varit sängliggandes i ca10 dagar. Ingen kraft i kroppen alls och har mest sovit. Jag har inte varit i skolan på flera dagar, vilket betyder att jag har missat mycket i skolan då jag går sista året på ett högskoleförberedande program. Men vet ni vad? Jag har inte brytt mig. Inte skit nästan. Har inte haft någon ork att bry mig och tänka på hur mycket jag måste göra och hur mycket jag har missat de senaste dagarna. Det enda jag har tänkt på är att jag vill bli frisk igen. Frisk och fri från körtelfebern. Frå från all pencillin som jag har fått, fri från alla de värktabletter som jag fått i mig, fri från hostmedicinen som läkaren skrev ut och som jag knappt vågat ta på grund av att innehållet skrämmer skiten ur mig. Är det inte konstigt att man aldrig tänker på hur tur man har när man är frisk. Vilken lycklig människa man borde vara när sjukdomar inte är i närheten av sin kropp och själ. Men så fort kroppen inte fungerar som den ska så är det allt man tänker på. A-L-L-T.
 
Körtelfeber är inte alls roligt att ha. Det är hemskt. Men tänker inte gå in i alla detaljer om hur det känns för tanken men detta inlägg är inte att någon ska tycka synd om mig. Tanken är att alla bör reflektera över saker som man borde vara glada över i vardagen. Vilka 3 saker är just du lycklig lottat över att du har i livet? 
 
Avrundar här så får vi höras sen.
 
Upp