Ännu ett försök i bloggvärlden.

Hej, alla fans.
 
Skojar bara. I alla fall, nu är jag tillbaks i en helt annan galax igen - bloggalaxen. Wow alltså. Jag vet inte hur många gånger jag har haft bloggar: jag har skapat en blogg, gjort den personlig både innehållsmässigt och utseendemässigt, skrivit massor av inlägg, fotat till bloggen, låtit html-koder driva mig till vansinne, tappat bloggnistan och sedan tagit bort bloggen för att man har skäms över allt man har skrivit. Jag är nog inte den enda som har levt efter det här mönstret och inte den sista heller för den delen.
 
Jag har haft bloggar på olika bloggplatser men har ändå återkommit hit vars jag startade min bloggkariär. Jag vet inte riktigt varför, kanske för att jag antog att det skulle vara lättast efteresom man är så van vid själva hemsidan. Ha, där fick jag. Hittar ingenstans här. Antar att jag måste färska upp minnet en aning men sedan ska allt sitta som ett smack.
 
Jaja sist jag hade en blogg var för ungefär ett år sedan så vi får se hur det här slutar.
 
Hade!
Upp